torsdag 21 januari 2010

Träningen går som en dans..

Blev ingen vilodag precis, det var jag för rastlös för..och för mkt sugen på att träna så efter lunch (lax med avokado o god sallad) begav jag mig till gymmet för lite styrketräning och löpning...gick oerhört bra, knappt 1½ timma, alldeles lagom..hemma nu och dricker smoothie och kollar lite TV innan jag ska tillbaka till Friskis för ett nytt spännande indoor-walkingpass! hej & hå! vad gör man inte för sin kropp liksom..?

Längtar till imorgon för då kommer min goa Ina till mig..vi ska bara umgås och ha det gott och på kvällen ska vi upp till mina kära föräldrar där vi ska äta räkor och få Thailandstips! :)

Ha en underbar kväll!

2 kommentarer:

  1. Heja heja! :D Var indoor-walkingpasset roligt? Själv har jag kommit hem efter ett helt grymt pass! Mysigt det låter med räkor i morgon =) Kram

    SvaraRadera
  2. Du är väl värd en riktigt mysig fredag efter all träning och bra kost under hela veckan! Superkram från mig!

    SvaraRadera