torsdag 21 januari 2010

allt och ingenting..

Började denna torsdag med en lång härlig och rask promenad..tacka vetja min Ipod och all grym favoritmusik man kan ladda ner på den...det har verkligen fått mig att längta ut, efter att röra på mig och att orka mera!! detsamma gäller på löpbandet, på gymmet osv...TACK IPOD<3

Idag händer nog inte speciellt, känner mest för att ta min lille bil till Kållered och gå runt på IKEA och Rusta och lite så men har ju inga pengar!? hur kul e det då liksom? uuuu va trist!! Jag vaknade redan halv åtta idag och kunde inte somna om, hur pigg som helst typ och det är jag fortfarande..ätit en god bra frukost (kalkon på mackan var faktiskt hur gott som helst,aldrig testat det förut för jag har innan gett mig den på att ja faktiskt inte tycker om de...:) och nu ska jag läsa lite tänkte ja..men sen då? alla som känner mig väl vet att jag är en mkt rastlös själ som lätt känner sig lite ensam och uttråkad om ingenting kul händer!! vill gärna åka och träna, men vet inte jag bör göra det, måste ju ha ngn vilodag också och benen har ju fått sitt de senaste..men känner jag för det så gör ja det sen och lägger vilodagen imon ist...jaja..
Nu är det bannemej inte långt kvar till min & Inas drömresa....snaaart så lyfter vi från svensk mark och kommer aldrig åter...:D haha jo, efter 2 veckor i paradiset är det bara att landa i vardagen igen och invänta våren.....=)

Jaha hoppas ni alla därute har det bra och mår väl ,ha en kanonbra torsdag!!!!

1 kommentar:

  1. Kanske du ska träna lite avslappning eller liknande för du måste lära dig att koppla av också! Du är så jäkla duktig nu! Pöss

    SvaraRadera