onsdag 13 januari 2010

Nu väntar jobb ..

Snart bär det av Ina...=)


Idag har också varit en ganska skön dag, mindre effektiv bara..:D ...tog mig lite sovmorgon och gick sen ut med mina små hjärtan en härlig långrunda i skogen...sen blev de havregrynsgröt och ägg och lite surfande...mitt nya bredband funkar ju toppen! =)


Min kamp fortsätter och idag har jag varit på gymmet där jag tog löpbandet i besittning i ca 30 min,sen gym och genomkörning av armar,ben och lite mage.Underbart! Jag mår så mkt bättre av träning ...bra kost o träning gör en fan riktigt pigg också!


Nu ska jag snart lägga mig i sängen och försöka sova lite inför jobb inatt, jobbar 3 nattpass på raken nu men sen e jag ju ledig 9 dagar!??? fråga mig inte hur det har gått till eller hur ja tänkte när jag lade mitt schema men det blir nog bra!? Tid för mkt träning iaf..kanske lite xtra jobb också, om de finns ngt på Signes wirro?:P


Stor kram till er alla goa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar