torsdag 21 januari 2010

kvällsblogg

Blev ingen vila från träning idag,blev 2 pass istället...Ett med styrketräning, löpträning och rodd..och några timmar senare ett "indoor-walking"-pass, som snarare var indoor jogging-pass..ett nytt pass dom infört på Friskis! Oerhört svettigt, hårt och roligt!!mer av detta..Me like!

Tittar lite på MTV,finns så otroligt många sjuka program,haha..nä nu blir det snart sängen och boken..ska passa min yngsta kusin Amanda imorgon bitti..får se om jag orkar upp tidigt innan det och gå min morgonrunda...=) känns gött att ha gjort det till rutin typ..ska försöka det iaf..
Imorgon blir ju helt klart en vilodag så min kropp känns ganska genomjobbad och go nu..den behöver lite vila från vikter,jogging och spinning..godnatt gott folk!

1 kommentar:

  1. Helt rätt där, nu är du värd en vilodag :) Skönt! Låt kroppen återhämta sig, drick MASSA vatten och bara njut.

    RPM är ett spinningpass som är intervallbaserat och stört mycket jobbigare än vanlig spinning tycker jag! RPM tillhör konceptet "Les Mills" (http://www.lesmills.com) så runt om i världen kör just nu alla exakt samma pass. Ungefär varannan månad kommer en ny release med ett nytt pass. Det är verkligen världens bästa träning typ! Får du möjlighet tycker jag du ska prova att gå :)

    SvaraRadera