måndag 25 januari 2010

lite allt möjligt

Ännu en helg är över och vad fort har gått alltså..tiden går så jäkla snabbt!! hänger ju knappt med längre...:P
I fredagskväll var jag o Inisen hemma hos mor och far på lite räkor och gott, planerade vår kommande thairesa också och kollade på bilder som familjen tagit då dom varit där 2 ggr nyligen..trevlig kväll..mitt i allt helgfirande ringde de från mitt kära jobb och frågade om ja ville hoppa in för en syrra som va sjuk och jobba lite xtra..självklart!! =) bara kul att komma in lite på dagar och kvällar också..så jag tog dagstur lördag o kvällen idag..har varit en jättebra helg med goa arbetskamrater och goa söta patienter...<3 ..jag älskar mitt jobb, det är så himla utvecklande, utmanande och energigivande (i de flesta fall), jag får hjälpa så många och ta hand om sjuka så de blir friskare och gladare själar...=) Jag vet att jag gör mkt nytta och att jag är bra på det jag gör...! underbara jobb..

Igår hade ja lite spelkväll hemma hos mig, vi var ett gäng som drack lite vin, snacksade (grönsaker m dipp för min del),spelade WII, charader och kort..jättekul! också väldigt roligt att få träffa en gammal kär vän som ja inte sett på mkt länge..

Idag var jag en hurtbulle och gick upp vid 10 för en härlig powerwalk i skogen, sen åkte ja till gymmet och löptränade och styrketränade..dusch och sen jobb heeela kvällen! Nu ska ja nana..goooodnight sweetheartssssss

1 kommentar:

  1. Du är så duktig som tränar och håller på nu..bra att du tar vara på dina lediga dagar. Bra för både kropp och själ. Härligt att du trivs på ditt jobb, det är du sannerligen värd!Kramisar

    SvaraRadera