onsdag 13 januari 2010

glaad ozza


Haft en jäkligt bra dag idag, som man bara får massa energi av!! Imorse gick jag upp riktigt tidigt, gjorde en riktig god nyttig frukost och hämtade GPn..käka frukost och läste tidning i sängen innan min yngsta kusin Amanda kom vid 9-snåret...världens sötaste goaste lilla 1½-åring..Vi lyssnade och sjöng till barnlåtar, gick ut en härlig kall promenad och var på K-mässan en stund där jag inhandlade nytt bredband, lite smink och en Ipod!! =) Sen gick vi till Fyren där vi lekte, åkte ruschkana och Manda målade en fin teckning till mamma...Birgitta mötte upp oss där och vi käkade Fyrens goda fisksoppa till lunch innan jag begav mig hemåt för att åka ner till Varberg för personalmöte med nya chefen...var ett bra möte med massa info och tyvärr en del tråkig fakta om besparingar och skit..men nya bossen verkar vara rejäl, duktig och full av energi..Me like!! =) Blir en hel hög med kurser och utbildningar i vår..ser fram emot detta..ska bland annat gå en STROKE-kurs med inriktning akut omhändertagande, omvårdnad och rehab...ska bli mkt intressant!!


Ikväll har jag bjudit hela familjen (inkl Henke) på en överdådig underbar tacosbuffe här hemma, pappa hjälpte mig sätta upp mina fina tavlor med kort fr Tanzania, som ja fick av dom i present, och så bara mös vi,snackade massa,bror min hjälpte mig med min nya Ipod och så käkade vi min nybakta goda kladdkaka med vispgrädde! Men ja vad duktig och tog bara en liiten bit..var ute och gick en rejäl skön kvällsrunda med vovvarna och nu sitter jag här..ska strax lägga mig..men e så jävla full av energi så ja inte kan somna..tror ja..eller så somnar ja som en sten!! haha..Ser fram emot en lika bra morgondag med träning och mer motivation...;)

1 kommentar:

  1. Vilken helt fantastisk dag du verkar ha haft! Full av saker som ger energi, det är helt rätt väg att gå! Gott att läsa om ditt välmående! Stor kram

    SvaraRadera