måndag 11 januari 2010

I`m back!!!

Ja okej nu är jul/blogg-lovet slut...I`m back...;)

Det har inte hänt så mycket sen sist, eller ja, det beror ju på hur man ser det..Jag har fått fast tjänst på mitt jobb och det känns underbart..jobbar enbart nätter nu och på det ser jag både postitivt och negativt..blir mycket ledig tid! Så har jag börjat träna på Friskis igen och det är superskönt, blir mest spinning för det tycker jag så jäkla mycket om!! endorfiner och svett sprutar efter ett hårt pass på cykeln..;) Blir lite gym och dagliga promenader också..har gett mig fan på att se resultat nu!! 2010...here I come..:P

Och snart e det dags för min och Inas drömresa till Thailand!!! jag längtar och ser fram emot detta sååå mycket, kan knappt bärga mig..vill åka idag..till sommarn,värme o semester med min bästa vän! <3>

Nu ska jag sätta igång och baka lite kladdkaka, ikväll kommer moster med barn och mormor på besök för att fira min födelsedag..ja just det,jag har ju blivit ett år äldre sedan sist jag bloggade också...23..bläää..

Ha det gott kära vänner.


1 kommentar:

  1. det har väl hänt massa sen du skrev sist?? Herregud du är en av de mest aktiva och sociala vänner jag har! Mitt liv är ju lugna gatan om man jämför med ditt! Jättegott att du hittade till din blogg igen,har saknat den.Kramar

    SvaraRadera