fredag 29 januari 2010

En helt ny helg...

Idag är det fredag igen och en ny helg ligger framför oss..igen..;) men för min del blir det inte mkt till helg då jag ska jobba lör,sön natt..men ikväll blir det Afterwork med jobbet..ska bli kul!! Äta lite gott och snacka skit...:P

Har precis kommit hem från ett grymt härligt och svettigt spinningpass!! det gör så himla mkt vem som är instruktör och vilken musik som spelas osv..idag va allt detta tipptopp..en himla härlig och peppande instruktör som fick mig att orka liiiiite till....=) go känsla!! Har verkligen fått en bra kondition på denna senaste månaden då jag börjat träna..hade ju en ganska go grund sedan joggingturerna i somras som legat i dvala men nu vaknat upp igen...=) Längtar redan till nästa träningspass...hehe sjukt va!?

Imorgon e det ROBINSONFINAL! måste ju ses..jobbar ju tyvärr men får se reprisen så vill INTE höra ngt om vem som vann!! Nä...nu ska betala lite räkningar och diska upp lite..kulkulkul...haha...ha en goo helg!!! kram

1 kommentar:

  1. Heja, heja! Kul att du är så pepp :) Ha riktigt kul på AW idag! Själv blir det plugg och kanske bio om jag hinner, robinson i morgon är ju ett måste iaf!

    SvaraRadera