onsdag 20 januari 2010

Hundpassning

Idag var jag uppe riktigt tidigt då bror min skulle lämpa av hundarna här och jag passa dom hela dan..=) Gick ut en liten promenad och mötte upp dom glada söta voffs, gick en liten runda och sen in för god "innan-träning-frukost", blev havregrynsgröt och ett kokt ägg! känner mig riktigt stolt, jag som aldrig ätit frukost före elva (eller alls) innan, äter nu riktigt bra, nyttigt och gott, mår såå bra av det..Hela dagen blir liksom mkt bättre...hel på ngt sätt..;)

Lämnade in min lille bil för byte av vindrutan så jag fått ett litet elakt stenskott sen åkte jag och Annika till gymmet och styrketränade, hann med lite crosstraining och rodd också..så jävla gött!

Har precis varit och hämtat den lille igen, den e så fin och hel nu igen...käkat en god GI-lunch med bestående av keso/avokadoröra, halv kycklingfilè, tomat, sallad och päron! (bra va Sanna?:P) ,hämtade tidningen nu och förfasade mig över det som hade hänt här i Kungsbacka i måndas, Henke och jag körde förbi stationen på eftermiddagen,såg då en väldigt massa poliser och brandkår och folk och grejer...visade sig att en 47-årig man från Varberg som skulle gena över spåren hade blivit överkörd av tåget..fyy faaan säger jag bara...massa vittnen och folk hade skrikit o tåget tutat, mannen hade inte hört - musik i öronen kanske? ja jag vet inte men hemskt som fan iaf!! :( usch,

Nu har äntligen handbolls-EM dragit igång och jag älskar ju sådana typ av mästerskap, tittar på en del sport när det e sådana stora evenemang,dock inte hockey...men fotboll,handboll,skidor (mest skidskytte)..haha..ja,det kanske inte va så många sporter..men ändock..;) Ikväll blir det iaf en till handbollsmatch, denna gång mellan Sverige och Polen...blir spännande!

3 kommentarer:

  1. Jag blir sjukt IMPONERAD av dig! Jättebra frukost (och som du säger, man mår så mycket bättre av en riktig frukost). Även kanonbra lunch! 10 guldstjärnor till dig!

    SvaraRadera
  2. Stolt jag blir att du äntligen lärt dig att äta frukost! Det gör skillnad på hela dagen!!Kramar

    SvaraRadera