tisdag 19 januari 2010

träning och omläggning av kost

Nu är jag här igen! Kom precis hem igen efter ett stenhårt och härligt spinningpass på gymmet...verkligen kommit igång nu..både med kost och träning..men en god väns hjälp faktiskt,hon har hjälpt mig med matschema,tips och goda råd..träningsschema och träningstips! =) tack snälla...så nu följer jag detta och det känns oerhört bra!! Det är en kamp att utesluta det man älskar, typ godis, chips, öl, läsk, snabba kolhydrater (dvs. pasta,vitt ris,potatis..) men det fungerar så vi kör väl på..sen är det självklart att man ibland gör undantag och unnar sig gott, iaf en dag i veckan..typ fredag eller lördag..men inte i början nu såhär...ja får väl se hur det känns och hur det går...! =)

Idag har jag varit inne i Göteborg igen, var på Hairzone hos Tony och slingade mig blondin igen och klipptes fint! Plötsligt kom bandet Mustasch in i salongen, Ralf Gyllenhammar som ville trimma skägget, han har visst gått och blivit klippt där i många år! Han va jättetrevlig och rolig, vi snackade om mitt jobb och lite så..skön kille som sagt.

Nä nu blir det en dusch och sen ryggläge i soffan hela kvällen för det e jag väldigt värd!

2 kommentarer:

  1. Tack för fina ord :) Det här kommer gå kanon! Jag finns alltid här om du har frågor eller bara behöver massa PEPP!
    Klart du är värd ryggläge :) Det ska jag med ta efter min dusch nu!

    SvaraRadera
  2. Jädrar vad duktig du är. Gott att ha en vän som man kan få tips och råd ifrån! Vi här hemma blev ju impade av detta med Ralf, han verkar vara en kul prick och musiken han gör är ju grym! Glöm inte att vila dig iblnad också hjärtat! Du är bäst!! Pöss

    SvaraRadera