onsdag 27 januari 2010

ledig

Har nu jobbat sedan i lördagsmorse så de va gott att gå av imorse och veta att man är ledig några dagar...;) Har inte gjort så mkt dessa dagar..mer än o sova, jobba o träna då..hehe..

Idag har jag passat mina voffs, Emil har ont i tassen stackars så den e bandagerad och han går med strumpa och plastpåse ute-..han ser så rolig ut där han haltar runt på 3 ben i snön, yr och galen av alla snö..haha..nää men de e synd om han..<3>
Har som sagt inte gjort många knop idag, sovit, betalat räkningar och fixat med min ekonomi som just nu ser ganska bra ut..på tal om det så ska jag snart ha lönesamtal med min chef, det ser jag fram emot! =) lite nervös också såklart men jag vet ungefär vad jag vill ha ut av de..När jag vaknade idag begav jag mig till mitt älskade Friskis där jag värmde upp på roddmaskinen, drygt en timma styrketräning och sedan 40 min löpning på bandet...helt sjukt gött!

Nu åker ja ju till Thailand snart och där kommer jag få min dos av värme, sol och semester!! underbart....längtar! som sagt...hehe.
Kraaam på er

1 kommentar:

  1. Jag hoppas du får ett bra lönesamtal! Mitt lär ju inte ge ett skit...men jag är så jäkla glad för dig och hur duktig du är! Rena träningsfreaket! Kom ihåg att man får ha med sig en personlig sak till thailand;) du kan ta en mamma muu tycker jag!;)

    SvaraRadera