måndag 25 januari 2010

kuligt

Har ganska tråkigt här så jag snodde ngt jag tyckte va lite kul att fylla i och lägga ut..denna lilla påhitta sak e bytheway from jenniphers blogg...=)

PERSONLIGT
Vad heter du: Josefine
vart bor du: Kungsbacka<3
hur lång är du: 1.75
ögonfärg: blågröna
hårfärg: blond

SENASTE PERSON SOM
du sov i samma säng som: Sebbe
du pratade med: Ina
gick på bio med: familjen
du gick på stan med: mammsen
som såg dig gråta: hmm? jag gråta? :P
skällde på dig: finns ingen som vill skälla på mig..angel..=)

HAR DU NÅGONSIN
sagt jag älskar dig och menat det: Ja..
bråkat med ditt husdjur: hehe ja,säkert..lite på skoj så.
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: drömmer galet gör ja ofta och mitt liv e väl också ganska galet ibland men så mkt drömmar har det nog inte stämt med..tur de!

är du ensam nu: ja...
låtar som fastnar i ditt huvud ofta: reklamlåtar!! usch o fy.
vill du gifta dig: ja, längtar...
vill du ha barn: Japp någon gång framöver..

EXTRA STUFF
vilka kläder sover du i: kläder?
vart vill du gifta dig: Helst vid ngn vacker sjö med hela släkten samlad runtomkring
vem hatar du verkligen: ojoj...kan väl inte säga att jag hatar någon just nu faktiskt.
kör du bil: jajemensan..så ofta jag kan!
har du ett jobb: jade klart, vad hade jag varit utan mitt underbara jobb? en MYCKET rastlös sargad själ...:D
gillar du att ha folk omkring dig: hehe..ja det får man väl säga...e lite sällskapssjuk..gärna ofta! men ibland e de skönt att bara vara själv också..idag är en sån dag! leave me alone..=)
är du ett hälsofreak: ja har nog gått o blivit det här nu de sista...
har du någon tatuering: tyvärr..ska väl snart skaffa mig en kanske..har tänkt på d länge.
har du någon piercing: japps! naveln o tungan..

DE SENASTE 48 TIMMARNA,
HAR DU
gråtit: nope
köpt någonting: e pank så det blir svårt..
varit sjuk: nej tack o lov
sjungit: ja på jobbet...=)
sagt jag älskar dig: nej tyvärr.
velat säga till några att du älskar dem: nej?
träffat någon ny: träffar alltid nytt folk på jobbet! :)
saknat någon: oh jaa..
kramat någon: ja de klart,kramas ofta o gärna..
kysst någon: nonono

VILKEN
tidning läser du: GP?
buss åker du oftast: åker inte buss längre så mkt..
frisyr har du: rufs
dag fyller du år: juldagen, de får räcka..

SENASTE
film du såg: oj..minns inte.
du stal: sysslar inte med sådan verksamhet
mat du åt: frukost, ett knäckebröd med kalkonpålägg, ett glas mjölk, ett ägg & en clementin
gången du åt en 7-eleven korv: tror aldrig jag ätit en sådan..ngt speciellt me just dom eller?

TIO FÖRSTA
Första bästa kompis: Mei-Lan
Första bil: Peugot 206 sport edition <3
Första killen: Alexander
Första husdjur: Katt...min Ida som e i djurhimlen nu......<3<3
Första semester: Kanarieöarna..
Första jobb: Som vårdbiträde på Signeshus!! =)
Första köpta skiva: Spice girls!
Första riktiga kärlek: Alexander
Första piercing: navel
Första konsert: blä..gillar inte sånt,..faktiskt

NIO SISTA
Sista alkoholdrycken: Rödvin i lördags..
Sista bilfärd: precis nu, till o från Friskis..
Sista filmen du såg: men de visste ja ju inte..
Sista ringda telefonsamtal: många frågor som e samma jue..
Sista bubbelbadet: På särö hus i december..
Sista spelade cd: cd..hmm..används sånt nuförtiden?:D ..ngn bränd skiva från Sälen-08
Sista kyss: hmm..ja snygg va han iaf..:D
Sista gången du grät: några veckor sedan..
Sista måltiden: en banan efter träning! men snart blir de kyckling o avokado..

SJU HAR DU NÅNSIN
Dejtat en av dina bästa kompisar: nej ..
Blivit arresterad? haha nej men de hade vart spännande..eller?
Blivit kär vid första ögonkastet? oh ja
Fått ditt hjärta krossat? hehe...det kan man minst sagt säga.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? nej...sånt säger man inte till ngn man INTE älskar.
Haft ett one night stand? oh yes
Busringt till nån? haha ja när jag va yngre var jag faktiskt ganska jävlig..

SEX SAKER DU GJORT IDAG: pratat i telefon, facebookat mig, tränat, ätit, lyssnat på musik & handlat lite mat.


TRE VAL
Svart eller vit? black
Sommar eller vinter? ...sommar!!!
Choklad eller chips? choklad...min last!

2 kommentarer:

  1. gillar du INTE konserter?? Nähä men det kan väl inte stämma?? Beror väl vem som spelar eller....:)
    Annars rolig läsning och lite nytt jag lärt mig..Pöss

    SvaraRadera
  2. Sånna hät listor är roliga ibland, när man har väldigt tråkigt..

    SvaraRadera