onsdag 20 april 2011

Utflykt

Idag är jag trött. För mycket trött alltså. Jävligt...usch!
Men NU tror jag äntligen att min ansökan är klar för att skickas in..sen får vi vänta å se!! hmm. puh,det har varit mkt jobb med den.

Igår em var jag och Ina uppe vid vackra Gunnebo slott och gick en lång härlig promenad i skogen runtomkring, det är så otroligt vackert där!! det blev 7 flåsande kilometrar i strålande solsken, massa snack och kvalitetstid med bästaste..=) hann knappt hem innan det bar iväg söderut - mot varberg för pizza och stadshäng med finaste Nenot och mot jobbet då såklart! synd att varberg alltid ska förknippas med jobb..ska nog börja göra lite trevligheter här med, typ festa mer här, shoppa och umgås med vänner och INTE jobba innan eller efter!! =)

Idag ska jag och min älskade goa lilla mormor på utflykt! vi ska in till stora staden - GÖTEBORG (woow) HAHA- och kika runt...äta lunch vid Röda sten, flanera runt i Majorna, besöka mormors barndoms kvarter kanske? mysa i solen som vi hoppas vara på gott humör!! och kanske blir det en fika i Haga å lite fönstershopping...så det blir upp tidigt idag, får bara cirka 4 timmars sömn innan det är dags att bege sig...
tyvärr¨tyvärr har jag lovat jobba XTRA inatt och de ångrar jag, har så mkt att stå i ändå..och orkar verkligen inte! men det får la gå..goa pengar,eftersom jag förlorade en jävla massa i söndas då jag var sjuk, SMITTAD PÅ JOBBET!!!

Ikväll innan jobbet ska jag iaf iväg på Friskis crosstraining - jogging och styrketräning ute i naturen med ett gott gäng! Onsdag kväll - det ser jag fram emot varje vecka och längtar redan efter på torsdan...
Ett underbart gött träningspass som jag dessutom gör tillsammans med föräldrarna och Nenot! riktigt skoj.

Imorgon är det skärtorsdag! då ska jag träffa en go vän och fika..kvällen blir skräckfylld- då blir de bio med Mattias -haha, nej men vi ska faktiskt gå å se Scream 4! =) spännande!

sen e det ju långfredag...en ledig heldag ihop med älskling - det blir mysigt. Vi har lite planer för denna dag..blir nog hur bra som helst! bara det blir sol o varmt....:)

gott att våren är på väg! ÄLSKAR LJUSET,SOLEN OCH VÄRMEN!

kram på er

1 kommentar:

  1. Ja det ska bli gott med påsk, och vet du det är första gången på fleeeeera år som jag kan njuta av alla påskdagar!! Underbart! Ha det gott med kärleken. Pöss

    SvaraRadera