fredag 15 april 2011

Jahaja

Tråkigt att INGEN kommenterar min blogg. Tråkigt att INGEN läser!?
Jaha..kan babbla lite för mig själv då.
Här på jobbet är det calici-tider och jag är mitt i ett kaos av ...ja..
Mycket att göra har det varit dessa 2 nätter då jag befunnit mig på bygget iaf, det räcker va!?

Det händer mycket nu...både med jobb och utbildningar!! vi får se. men spännande är det och jag blir glad av bara tanken..till hösten..

Har en ledig helg och det ska bli superskönt (om jag får hålla mig frisk då vill säga). Idag ska jag ha en go förmiddag med först lite sömn och sen träning! I em ska jag och Mattias ev åka till Ullared - då han också vill ner och shoppa loss lite, ska köpa lite saker gemensamt till hemmet åså. Var på Ullared med Neno förra veckan, men då blev M så avis så vi måste åka ner igen..haha=) men blir skojj!! annars blir det en liten tur till Äventyrsbad..vi får se..ngt mysigt och roligt iaf. Något bara vi och något vi båda tycker är roligt, såklart.

På lördag ska jag springa Kungsbacka-loppet tillsammans med Nenot och mina hurtiga,duktiga föräldrar! e så stolt över dessa springande, sportande dårar som hänger med dottern på cross-training (löpning o styrketräning ute i skog o mark)....kul!! Ett litet lopp på 6km, men en fin mjukstart inför vad som komma skall och sommarens alla lopp......=)
På kvällen blir det tjejkväll hos Wirre!! ska bli superskoj och myspys, kul att få träffa alla goa tjejjor igen.

Såååå..håll tummarna för att jag håller mig frisk,kry,glad och omagsjuk!

3 kommentarer:

  1. Åh nu ska jag kommentera bara för det! Har så mkt som snurrar runt i skallen att jag glömmer o kommentera nu för tiden, men jag läser varje inlägg :D
    Jag skulle också sprungit Kba-loppet om det inte vore för benhinneinflammationen jag drog på mig förra veckan, jäkligt synd! Men hoppas det går bra :)

    SvaraRadera
  2. jag kommenterar typ vartenda inlägg men vart tar de vägen?? Vet hur kul det är att få kommentarer. Jag läser gärna!!öss

    SvaraRadera
  3. du skriver så mycke att ja kmr aldrig hinna läsa klart o göra en kommentar

    SvaraRadera