torsdag 28 april 2011

snart leeeedig

Hallå mitt i natta!
min fjärde natt nu och den går ju av sig själv...dessutom ett extrapass och det är ju gött om pengar..;)

Igår natt var fruktansvärd..kaos och otroligt mycket att göra..hann knappt äta
10 timmars stress..var helt genomsvettig och uppstressad när jag gick hem!
inatt e det lugnare..sovit mkt idag och vart helt slut, orkade inte ens me crosstrainingen!! tog mig en promenad med mamma istället,drack kaffe på balkongen och bara pratade massa! skönt!

ska jag med en jobbarkompis hem nu på morgonen när jag slutar och sova hos henne några timmar innan det är dags för lunch och utecklingsdag på Fregatten med jobbet...sen blir det fin middag och vin och AW med hela arbetsstyrkan=)
ska bli skojsigt!! 50 timmars jobb denna veckan,gött !! ska bli skönt med en ledig långhelg....fre-mån! lovely! för det e ja väääärd.....

kram till er mina goa bloggläsare

2 kommentarer:

  1. Åh herregud vad du jobbat :D Skönt med långhelg!

    SvaraRadera
  2. Gott att läsa din blogg, ska vi nu då äntligen få ses??? Kramar

    SvaraRadera