lördag 2 april 2011

när våren nalkas..

1a april idag, våren ska vara här! men imorse möttes vi av gråmulet och ruggigt väder, som iof slog om lite frampå dagen och blev ljusare och till och med lite sol! jag vill ha ljus och sol varje dag...så kom igen våren!

Idag har jag inte gjort många knop..sovit några timmar efter nattens jobb, varit på Kungsmässan och handlat present åt min goa Neno som fyller 25 idag (blir stort kalajs ikväll), handlade lite goer fredagsmat som jag lagade till åt mig och hjärtat mitt, det blev egengjord smarrig potatisgratäng (min specialitè), rejäla bitar fläskkarrè, chili-beasås, tomat,vitlök-fetaostsallad och baconlindade haricotverts...supersmarrigt!! En riktigt god lyxig fredagsmiddag, det är man värd såhär på en fredag..dessutom när man jobbar helgnatt, jobbar inatt med och det är min fjärde...går av om 6 timmar och då är jag långledig, hela 6 dagar/nätter.

Haft 2 dagars uppehåll fr träningen nu men imon ska jag ut och springa! måste springa mkt nu för att orka med att ens ta milen på varvet.hua mej, känns läskigt,nog tagit mig vatten över huvudet,2.1 mil..hur fan ska det gå!? får nog ligga i hårdträning nu..tur att de här "inför-varvet-träffarna" finns och sporrar varje tisdag kväll.

Imorgon ska jag köpa med mig nybakt bröd hem, köpt goa delikatessyougurtar åså med så det blir go helgfrukost imorgon..=) så blir det soffjakt och hälsa på M föräldrar..åså fäääst då! Bra lördag!

trevlig helg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar