söndag 14 mars 2010

vårkänslor


Gud va tiden går fort nu..snart är vååååren här!! har haft en underbar ledig vecka och helg med mkt tid för träning och vänner, shopping, mig själv och lägenheten..trots en tung start på veckan har återstoden av den varit mycket bra..fått gjort mycket och är nöjd och glad..=)
Men nu ska det bli riktigt riktigt skönt att börja jobba igen (imorgon), jobbar dessutom riktigt mycket ett tag här framöver och det ser jag fram emot, är ju sådan, en rastlös själv som egentligen hatar dötid och slappande..hehe, även om det är skönt ibland så trivs jag bäst då jag har mycket runt omkring mig..många bollar i luften så att säga...och jag älskar ju mitt kära jobb...<3
Det är även stroke-kurs imorgon och APT på tisdag..blir fullt upp!

Min helg har varit otroligt mysig med familjekväll (o mormor o Henke) hemma på landet i fredags då vi firade min kära mamms med presenter, god mat och tårta.. Lördagen spenderade jag i vackra Göteborg med min goa Ina, fika i solen, shopping, god middag, bakade, kollade Melodifestivalen (ja,fel låt vann! tyvärr!), drack rödvin och gick ut en sväng..riktigt kul!

Idag har jag tränat och passat vovvarna då resten av familjen åkte till Norska fjällen för en välbehövlig semester idag..skogspromenad o hälsat på Henke och blivit bjuden på middag. Har även hunnit med träning och jogging i helgen..fick en sån där underbar go känsla i lördags då jag efter 30 min löpning kände att jag plötsligt fick massa ny energi och kunde orka springa hur långt som helst..o relativt fort gick det..och idag sprang jag en halvmil till..så sakta men säkert mot en bra (bättre!) kondition till de 2 loppen i sommar jag anmält mig till...1 mil vardera..eldprovet!!

puss på er

2 kommentarer:

  1. Det är så roligt att du tycker att jag inspirerar :)
    Just nu har jag dock varit sjuk i en vecka så det har varit träningsförbud men hoppas på att kunna börja lite lätt idag!

    Spännande att du anmält dig till två lopp :D Skittufft!

    SvaraRadera
  2. Jag är impad av din träning och alla kan se hur bra du mår. Vi får bola in dig på en inspirationsdag härhemme nu snart!Kramar i massor.

    SvaraRadera