tisdag 9 mars 2010

...

Idag har varit en lugn slapp dag..gick upp sen och åt en god frukost..sen iväg på lite ärenden och vårshopping...=) är så roligt nu när man köpa kläder som sitter snyggt...=) o färg!! Vill ha allt i alla affärer..så jag köper nog liite för mkt just nu, men va f-n det e ju livet!! haha. Har även hunnit med premiärtuen utomhus för i år, joggingtur i solen..det var helt underbart!! Henke kom på kaffebesök och så gick vi ut och käkade en mkt god middag, det var hans julklapp från mig..hjortytterfile med västerbottenspure och smörstekta kantareller...underbart!!
Även rensat min garderob, slängt, skänkt, packat ner hösten och fram med vår/sommar!


Igår var jag på min gammelmormors begravning, det var mkt fint..efteråt gick hela släkten ut och åt i Önnered vid havet..mkt mysig restaurang med härlig utsikt..en bra kväll, pratade mycket fina minnen om min goa gammelmormor..alltid så sprudlande glad, positiv och energisk! Vila i frid Gullan...<3


Imon blir det ännu en tung, svart dag...en mycket nära väns pappas begravning..¨

1 kommentar:

  1. Hemskt med två begravningar så nära inpå... :( Tur att allt annat i livet verkar rulla på bra :) Kul att du tycker kläderna sitter finare också, då blir man mer peppad! och härligt med löptur, det är det inte dags för här ännu.. hehe!
    Ja vill också köpa färgglada kläder, av nån konstig anledning kommer jag alltid hem med svart :P

    SvaraRadera