fredag 19 mars 2010

fredag den 13e (19e)

Veckan har gått kanonfort!! har jobbat mycket och det har vart skitmkt och lite kaosartat på jobbet, men roligt och lärorikt, lite jobbiga saker som hänt också även om jag då klarade av mina arbetsuppgifter på ett mkt bra proffsigt sätt, mitt i det akuta skedet..lite stolt över detta.. om man får säga så..=)

Har varit ledig nu i 2 dagar och träffat vänner & tränat..underbart!! idag har dock varit en vilodag då jag bara tagit en promenad, känner att kroppen behövde vila och att träningssuget kunde ligga på lite och bättre på sig..och det har de..så fort jag vaknar imon ska jag bege mig till gymmet eller ut på en löparrunda, allt beroende på väder.vi hoppas förstås på sol..=)=)

Ikväll har jag vart ute med några vänner o ätit, på Jamas, den nya grekiska i Kba, så har vi sett "Fredag den 13e" med Tramsgänget på Kungsbacka Teater, lika bra o rolig som sist...dom e för sköna..:) Är nu hemma, ska snart sova, e sjukt trött o lite hängig idag och varit så hela dagen..e nog jobbnätterna som nu tagit ut sin rätt..men imorgon hoppas jag vara fit for fight igen..=) går på jobb imon kväll igen då gäller det att vara pigg och alert...kram på er

1 kommentar:

  1. så gott att få träffa dig i fredags. Du ger mig massa energi och bra tankar! Tack hjärtat! Pöss

    SvaraRadera