onsdag 3 mars 2010

shopping

Börjar bli lite bättre, näsan rinner inte lika mkt och hostan har väl lagt sig något...har sovit bra inatt och druckit mkt vatten...=) Har haft en urmysig dag bara med mig själv idag, va på Fyren o lånade några cd-böcker ja kan lyssna på i bilen på väg till jobbet..och hos optikern, synundersökning och beställde nya linser, min syn har försämrats avsevärt under senaste åren och jag ville dessutom byta märke...får se hur det blir..350 spänn tog han för en jävla vanlig synundersökning..helt fruktansvärt tycker ja..!?

Resten av dan spenderade jag på mitt älskade Kungsmässan, köpte träningskläder & ett par nya fina träningsskor...hitta även en jättefin halvlång turkos munkjacketyp..och så ett par nya jeans då jag gått ner knappt 2 stl på brallor och behöver lite nytt..=) så jag e väldigt nöjd..med både det enda och det andra..:)

har kollat på en dålig film (GAMER) nu och ätit kycklingklubbor! ...ska strax bege mig till Friskis o träna, mycket lätt, lite styrka och cross..får se hur mkt ja orkar..jag vet att man inte ska träna då man e förkyld..men det blir såpass lätt ..åså får jag lyssna på kroppen..e lite stressad då jag måste upp i en viss konditionsnivå nu när jag på lördag ska köra spin-intervall 2 timmar...åså längtar jag efter att röra mig, mer än de promenader som blivit på senaste..hoppas kunna få en plats och orka med det på lördag...trodde jag hade gott om tid på mig, men så blev ja ju då förkyld för 5 dagar sedan så då sabbades allt..jaja..vi får se...ha de gott kram till er

1 kommentar:

  1. Tycker mycket om inledningen på detta inlägg där du skriver att du umgås med dig själv! Du är en trevlig person och borde gilla att vara med dig själv,rå över din tid och att göra precis vad du vill!! Stolt över dig!! Kramar

    SvaraRadera