tisdag 23 mars 2010

Idag är det måndag och en seg sådan, sov 12 timmar inatt då jag jobbat mycket på senaste och sovit på tok för lite..så de va gott!! Började dagen med lite frukost och sen storhandling på ICA MAXI..fick köpt massa bra..blev lite dyrt,men nyttig mat e ju dyrt!! Sen åkte jag till Friskis en sväng där jag sprang en halvmil på löpbandet och tränade lite mage..mer orkade ja inte med idag..har varit en såndär "inte-på-humör-dag" då man stör sig på allt o alla, varit lite grinig så..trött och seg..men det har lagt sig nu och det ska bli gott att sova snart..

Varit på symöte med tjejerna ikväll, denna gången hos Jennifer i Linnè, vi käkade jättegott, typ enchiladas fast med linsröra och lite annat i, tacochips med salsa & god fruktsallad till efterrätt!! gott o mysigt! så skönt att träffas i "gänget" regelbundet och snacka av sig...allt mellan himmel och jord..:)

Imorgon ser jag fram emot en skön slapp dag (med förhoppningsvis sol), ska hälsa på min goa granne o hyresvärd en sväng och gå på ett spännande "Rock`Nroll-spinningpass på Friskis,det är guldvecka där nu och massa härliga,nya och lite "guldkantade" pass är insatta..på torsdag kommer en väldigt känd spinningledare fr WorldClass och ska ha ett utmanande stentufft pass, det måååste jag få plats på!!!

gonatt

1 kommentar:

  1. Jag längtar till jag ska börja på friskis jag oxå...inte långt kvar nu!!

    SvaraRadera