torsdag 25 mars 2010

Nattsuddarn

Här sitter jag, på mitt underbara jobb och väntar på att klockan ska bli 02..då ska vi gå rundvandringen och kika till våra patienter..=) Idag har varit en helt underbar,effektiv och härlig dag!!! Har fått gjort såå mkt och varit så pigg..började dagen med en powerwalking 45 min, åt sedan en god frukost havregrynsgröt, knäckemacka med ost och gurka, ett glas juice, ett stort glas kaffe m mjölk & ett ägg! Gottigt..sedan fick jag sådan energi!! herregud...jag städade lite och fixade hemma,diskade och tvättade ngra maskiner..sen blev det min lille bils tur, tvättade hela invändigt, rutor och allt! Dammsög och vårfixade! ;) Sen fuska jag lite och åkte ner till Statoil där den fick sig en liten dusch..vidare till insamlingen där jag slängde glas, flaskor, kartonger, burkar och lite annat skräp..lånade nya böcker och cdböcker på Fyren, ja, fick alltså gjort en hel del!

Sen va det då dags för dagens träningspass som bestod av 15 minuter Cross, en timma gymträning, hela kroppen fick sig en genomkörare, ben,armar,bröst,mage,rygg....efter detta va det då det efterlängtade "ROCK-NROLL-SPINNPASSET" med Elisabeth..de va GRYMT!! svettigt, ösigt, underbart, jobbigt, härligt...en riktig ENDORFINkick!!!

Sov ngn timma innan jag åkte till jobbet..och här sitter jag nu,pigg som få..ska vara kvar i Vbg ända tills 10.00 imon bitti då jag har kurs mellan 08-10, härligt..för den som ska hålla mig vaken!? :P

1 kommentar:

  1. Jag är så otroligt stolt och glad över dig och dina framgångar! Du ger mig en massa energi och inspiration! Ser fram emot en flabbig tjejkväll med dig snart!!

    SvaraRadera