måndag 1 mars 2010

mars

Nu va det ett bra tag sedan jag skrev..kan iof bero på att jag spenderat de 2 sista veckorna i Asien..Thailand.. längtar sjuuuukt mycket tillbaka och vill helst bara sätta mig på ett plan NU om det går...åååå...vill dit igen!!!

Jobbar min andra natt nu..ska ta en natt för en jobbarkompis imon,som har brännskadat sin hand..så ytterliggare en tråkig lång natt ligger framför mig..e så sjukt trött och idag har jag typ varit sjuk me, sovit hela långa dagen, snorat hostat och haft mig..allt blir ju liksom mkt jobbigare då! e inte på mitt bästa humör just nu,trött och lite ur gängorna..trots att ja borde va full av energi efter att ha vart långledig o fyllt på med solenergi och D-vitaminer...men det ligger där någonstans i min kropp och bara väntar på att få sträcka ut..=) men just nu e det lite andra saker som hänt de senaste som tar över...nästa vecka blir tungtungtung..

Jag fortsätter med min träning o de går bra, litet bakslag i min kondition och speciellt i löpträningen, där det märks väldigt mkt att man varit borta o inte tränat på drygt 2 veckor..men bara att ta nya tag..viljan o lusten för träningen finns definitivt kvar.om allt går som ja vill kommer jag iaf genomföra ett lopp i sommar...vi får se! ;)...det går åt rätt håll, jag kommer nå mitt mål!

I fredas va de partajj för hela slanten,lite väl mkt ska väl tilläggas..men kul!

ha de gott

1 kommentar:

  1. Det är så himla trist att bli sjuk när man väl kommit igång med träning för då måste man göra uppehåll och kommer liksom av sig! Får du för dig att återvända till Thailand så ta med mig...jag längtar efter sol och värme! Kramar

    SvaraRadera