fredag 10 juni 2011

skål!

Idag är det fredag och det har varit en nervös morgon denna dag! men väldigt roligt och nu är det bara en spännande väntan framför mig... Ni som känner mig vet att jag sökt jobb på IVA! Å hade turen (och skickligheten? att bli antagen på en intervju! det var den som ägde rum idag...var riktigt nervös innan, men som med allt annat släpper ju den en bit in i själva "moment"...Det var faktiskt riktigt pirrigt, det var 4 som inervjuade mig och i slutet kom även en femte (!) in. hua mig, var riktigt svettigt! men det gick nog rätt okej tror jag, jag var mig själv och tryckte på att jag ville ha utveckling, utmaning och flexibilitet! ingen aning om vad de tyckte om mig, men det var en del skratt och skön stämning så tror allt de gillade mig, lite iaf..;) haha. vill absolut inte hoppas på någonting men jag vill ju!!! å va roligt det hade varit, men ojoj så svårt det verkar, tuff,avancerad och svår sjukvård! men får ja jobb där,då lär jag mig allt och lite till..o slutar aldrig utvecklas,;)

I veckan har jag varit ledig mkt, har haft fullt upp med massa trevligheter, träffat massa goa vänner, ätit mkt gott och njutit av sommaren och livet!! Å idag ska jag fira in helgen med min Wirrowipp, vi ska träffas i GBG och gå ut å äta på ngt trevligt ställe, kanske skåla i ett glas vin eller två..;) ska bjuda på middagen då det är en present som hon fick i februari...haha..bättre sent än aldrig! tiden räcker ju inte till..å tänk då till hösten..då börjar jag jobba heltid (oavsett jag får IVA-platsen eller ej, har ju nämligen fått en fast dag-tjänst 100% istället för natt och det är jag evigt tacksam för! säga vad man vill om natt-tjänst, det är mkt ledigt och fritid och det är lugnare tempo osv...men det passar inte mig längre, det är inte jag. Jag är en rushig, aktiv,rastlös människa! jag VILL jobba mkt och hårt och inte va ledig och ensam så mkt..sån e jag! =) så detta blir nog bra,men tiden kommer ju försvinna desto fortare!

Igår och idag har jag tränat efter 1 veckas uppehåll, kroppen behövde nog de! det blev 2 underbara och enormt svettiga spinningpass! tänka sig, ju bättre kondis man får o ju mer vältränad man är, desto mer svettas man!! iaf är det så för mig...hur kommer det sig?? ngn som vet? eller är det en myt? för mig e det ju så...!??

jeje..nu lyssnar ja på lite musik,smuttar på en cola whisky och taggar för kvällen..det verkar bli fint väder! =)

kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar