onsdag 15 juni 2011

Om drygt 2 timmar har jag semester!! Det ska bli helt jävla underbart!
Ledig sammanlagt 4 veckor med hjälp av 2 hela semesterveckor, smart schemaläggning och ett turbyte! så jag har det bra jag..=) Längtar tills jag kommer hem och i sängen...får sovit lite och sen vaknar upp till min ledighet.

Idag har jag haft en väldigt bra dag, sovit hos Annki efter min 3e natt och sov riktigt riktigt bra! Åkte ner till Apelviken där jag mötte Neno på eftermiddan och tog en go promenad i blåsten längs ett stormigt,vackert hav.
Åkte o köpte lite pizzor som vi delade på ja,Neno o Annki i Annkis husvagn på apelviken..jättemysigt! satt å tjöta ett tag innan jag o neno begav oss till sjukhuset för en gymsväng och badande i varmvattenbassäng!
Det var riktigt gött! gör min 4e natt och då går det av bara farten...

Ska bo i huset på landet nu ons-tors då ja ska passa hundarna och se om huset lite efter brors alla fester och "passande"..hmm..mor o far e ju ute på 2veckors-semester i europa..dom har det sannerligen bra!! fast det är ju dom värda..saknar dom faktiskt lite..
Längtar till helgen..då blir det mys med min käre pojkvän! Vi drar till Örebro på hotellweekend och äventyrbad heeela helgen. gottigt!
have a nice week and helg å allt de där,,bye

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar