måndag 1 augusti 2011

Kalajs

Varit en fantastisk helg med Kungsbackakalas, bra liveband (åå älskade B.Rosenström), goa vänner, sol, god mat, öl, lite dataspel-LAN, haha och så extrajobb igår på dan då, vilket var jätteroligt, lite stressigt, mkt att hålla i huvudet, svettigt men grymt sköj!..hunnit med mkt denna helgen, idag blev det fika med svärisarna, mys med kattbäbisar, städ å lite handling..känns faktiskt för en gång skull som om helgen varit lite längre.

Nu har jag 4 jobbnätter framför mig och det känns ju sådäar..men det e bara å köra på..=) Imorgon tänkte jag sätta mig på spinningcykeln igen-men den som lever får se..vilar kroppen lite..var hos en fantastisk osteopat i torsdags som lossade otroligt mkt spänningar i hela min kropp,kändes som ca 2 kg spänningar lossnade fr min stackars nacke - var så glad och "fri" efteråt att ja nästan grät..o känslan finns kvar! på fredag är det dags igen...pöss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar