tisdag 19 juli 2011

Halloj mitt i natta!!

Helgen som flöt förbi var kanon på alla sätt, i fredags fick jag besök av min goa fina vän Ina som förgyllde tillvaron på alla de möjliga sätt, vi sprang en runda tillsammans, inhandlade kvällens förnödenheter och kollade korten från Norge tillsammans..sen blev det räkor, mousserande vitt vin och monopol- Matte trodde han vann men jag tror allt att jag vann..orsaken till alla dessa "troenden" var att det kom ett gäng med partysugna grabbar mitt i spelet så det fick avbrytas tvärt, så det blev en spontan oväntad och trevlig liten fest i vår lägenhet, som så ofta på senaste..:D

I lördags var vi uppe med den tidiga fågelsången och jag matte å Ina packade ihop en liten matsäck och lite cider och begav oss till Mattes föräldrar där vi alla 5 packade in oss i deras fina gamla cruisingkärra och begav oss nedåt Varberg och Wings and Wheels - hade det väldans skoj med fint väder, sol på näsan, roligt folk, marknad och massa fina, fräcka bilar....=) en riktigt bra heldag!
Väl hemkomna somnade jag och Matte redan vid halv sju typ..sov 16 timmar!?
:o:O

I söndags var det lite städ,pill och plock hemma, lite shopping och snurr i stan..och på kvällen kom mina syskon på middag och lite spelkväll! mys!

puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar